Shiseido

Shiseido heeft met het Ultimune Concentrate een nieuw soort gezichtsproduct op de markt gezet, namelijk een concentraat. Negin en Anouk, twee bloggers die gezichtsverzorging beide erg belangrijk vinden, schrijven over dit nieuwe product.

DEELNEMENDE INFLUENCERS
– Anouk Yve
– Negin Mirsalehi

DOELSTELLING
Realisatie brand awareness rondom het product Shiseido Ultimune Concentrate.

UITVOERING
Negin en Anouk schrijven over hun ervaringen met hun huid door de jaren heen en betrekken de nieuwe Ultimune Concentrate in hun verhaal. Er wordt hierbij duidelijk uitgelegd wat het verschil is tussen het nieuwe concentraat van Shiseido en het gewone serum dat al langer bestaat.

RESULTAAT
Het nieuwe Shiseido product is onder de aandacht gekomen bij een groot publiek, zowel op de blogs als op social media. In de reacties is te lezen dat het publiek nieuwsgierig is naar het nieuwe product en je merkt dat zij worden meegenomen in het enthousiasme van de influencers.

CONTACT
Ook een campagne als deze beginnen met één of meer van onze influencers? Neem dan contact met ons op.

Categorieën:BeautyCases